2018年4月11日 星期三

閒聊


近十年財務自由成為了流行語, 是一眾未上岸的人士的終極夢想, 尤其是剛出社會的年輕人, 恨不得有父幹20歲立即就有幾棟樓收租不用工作成為人生贏家. 到底什麼時候財務自由不用工作成了人生輸贏的標準? 對我來說追求財務自由目的是為了多個選擇權, 有能力的話我想工作到正常退休但不想因為錢的關係去選擇自己的職業, 例如我想賣魚蛋, 如果財務自由了就不用因為賣魚蛋人工低, 有大有細要養而去找份朝九晩六的寫字樓工, 或者可選擇返半日工, 多些時間與家人相處.

另外就是為老後生活做準備, 年老最大問題就係唔多唔少都有D病痛, 科技進步, 到時大家考慮的不再是有得醫或是無得醫, 而是治療費用和治療後的護理對家庭的負擔, 唔好以為七老八十先會有大病, 上個月陪親人出入醫院見唔少青年人中左大病. 靠兒女? 不說久病床前無孝子, 香港多數三四人家庭, 若又要返工賺錢又要照顧家中病人和大小事務, 真係心理同生理上都好大壓力. 靠政府? 政府雖然有資助但如果唔想排咁耐去私家或者想吃效果較好既藥都係要自己比錢. 早些購買適合的保險令自己有事時減少麻煩他人, 有多條路選擇. 如果已有病保險公司要加大額LOADING先受你玩或者根本唔受你玩, 更應該儘早運用資本做好資產配置, 建立被動收入為將來打算.

耐心等待是有用的, 前提是你有無播好種, 冇播種子等幾耐都係一無所獲.

沒有留言:

張貼留言